Fredag:


 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, snart är han här. Om ca. 4-5 veckor räknar jag med. :)

Tack, va gullig du är. Med mina hormoner så kan jag gråta för mindre. Hihi! Blir nästan lite tårögd av dina ord, det är det finaste man kan säga till en mamma tycker jag. :)



Hon ser verkligen ut att trivas i stolen! kul att kunna förflytta sig lite! :D



Många kramar

2010-03-20 @ 08:45:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: farmor/Isabelle

ja, äntligen har jag avancerat till högre höjder såsom bordsdukar och handdukar ja allt som står i min nyfikna väg ! Så var med nu mammsen och pappsen för nu börjar det ryka saker !!Puss från Isabelle med skrivhjälp av farmor

2010-03-20 @ 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0